Free Dragonball Z 5 Cursors at www.totallyfreecursors.com

Saturday, 13 October 2012

Photographer...

Assalamualaikum...
Malam ni nak bercerita tentang aku yg suka mengambil gambar. Aku dapat idea ni sebab hari ini around pukul 11.30 pagi, ayah, mak dan aku pergi bandar untuk beli barang-barang dapur. Dekat tingkap kereta ada air hujan, aku teringin sangat nak ambil gambar. Malangnya, camera handphone aku tak lawa jadi bila aku ambil gambar tu, air hujan kurang nampak, sedih. Masuk saja dalam kereta, aku duduk dan terdiam seketika then tiba-tiba aku petik jari sebab terfikir sesuatu. Aku terfikir yg aku nak cerita tentang diri aku yg suka ambil gambar. Hahahaha...
Hehehe, nak menunjuk camera la pula, hehe. Ni camera kakak aku. Aku suka ambil gambar macam-macam then masukkan ke dalam facebook. Tapikan aku sekarang ni kurang suka ambil gambar aku then masuk dalam facebook. Ambil gambar sendiri memang suka tapi masukkan dalam facebook tak suka. Aku rasakan tak ada orang pun perasan yg aku sudah delete album-album yg ada gambar-gambar aku seorang di dalam facebook. Sudah lama aku delete, mungkin 5 bulan juga. Tak apa, abaikan saja, jom, saya nak share beberapa keping gambar.





Inilah gambar-gambar yg aku tangkap. Mesti ada yg pelik kenapa baju tu tak termasuk dalam 4 gambar ni. Nak tahu? Mesti la nak kan. Cuba korang kira gambar-gambar ni ada berapa, 9 kan? Jadi kalau aku satukan 4 gambar mestilah ada lebih satu. Mesti ada yg tertanya juga kenapa tak pilih baju ni salah satu dari 4 gambar tu. Sebabnya ialah, aku ikut susunan gambar, hehe.
Aku beria nak explain sebab nanti Nur Anati Zafirah Binti Azmi salah faham pula. Al-maklumlah, baju ni ada kaitan dengan Ng Shao Min (anda bosan tengok nama dia?) dan dia ingat aku suka dia padahal rambut je. Ni baju kelab renang, Shao Min dan beberapa orang ahli kelab renang yg jual baju ni. Aku panggil baju ni sebagai baju ikan paus sebab ada gambar ikan paus.
Aku suka ambil gambar macam-macam. Tak kira makanan atau bukan makanan, asalkan ianya menarik aku akan ambil gambar then share. Orang cakap 'Sharing is caring'. Banyak lagi gambar yg aku ambil dan kalau boleh aku nak share-kan semua gambar tapi aku risau kalau korang boring.
Baiklah, sampai di sini sajalah cerita aku kali ini, terima kasih kerana sudi mambaca.
Assalamualaikum...