Free Dragonball Z 5 Cursors at www.totallyfreecursors.com

Friday, 13 July 2012

Mimpi...

Assalammualaikum...

Hari ni saya nak ceritakan mimpi yang saya susah untuk saya lupakan. Sebenarnya bulan 5 aku bermimpi tapi baru sekarang nak ceritakan, disebabkan kesibukan yg melanda jadi susahlah nak update. aku bermimpi tentang Shila Amzah dan Syada Amzah.

 Dalam mimpi tu Shila nyanyikan lagu untuk aku, aku dpt peluk Shila & Syada, kita org ambil gambar. Best sgt! Aku tak tahu macam mana nak terangkan mimpi tu. Aku dan Shila selamatkan Syada dari dirogol, yg peliknye 2 org perempuan dpt kalahkan 5 org lelaki yg berbadan besar
 Gambar ni masa dia org di konsert Cristina Perri di Malaysia. Mereka ialah Ezlisa (adik Elfira),Elfira,Miasara, Syada & Shila..


Ni gambar pakwe Shila Amzah yg bernama Sharnaaz Ahmad. Sweet sgt dia org kan? Sudah 11 bulan menjalinkan hubungan cinta. Wajarlah kalau dia org dua tak nak kahwin lagi. Aku harap sgt dua orang kahwin juga suatu hari nanti.

Itu sajalah cerita dari aku. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca.
Assalammualaikum...