Free Dragonball Z 5 Cursors at www.totallyfreecursors.com

Friday, 13 July 2012

Cinta...

Hari ini tajuk post aku ialah 'Cinta'. Sebenarnya aku tak tahu nak cerita pasal apa tapi secara tiba-tiba, aku teringat pada seorang kawan aku ni. Nama dia terpaksa aku rahsiakan. Tapi dia ni kan time aku borak dengan dia tak kiralah sama ada SMS, call & jumpa face to face mesti dia sebut topic yg sama iaitu, cinta. Selalulah juga dia tanya aku macam ni : " Weyh, ko kapel dengan siapa sekarang?" Aish!!! Aku sudah letih nak jawab soalan dia. Selalulah soalan yg sama, dan jawapan aku pun sama iaitu, aku tak kapel dengan siapa-siapa pun. Secara jujurnya aku pernahlah juga kapel, tapi berapa kali aku kapel tu terpaksalah aku rahsiakan. Aku rasa you all tak perlulah tahu. Dan aku pun nak mengakulah bahawa aku pun sedang mencintai seseorang dari kaum Adam. Tapi kan, walaupun aku cintakan dia, aku tak mengharapkan apa-apa pun dari dia. Aku tak terfikir pun jadikan dia sebagai boyfriend aku. Nak tahu kenapa? Sebabnya, aku tak mahu bercinta selagi aku tak habis belajar, maksud aku SPM lah. Tapi kalau University tu aku tak pastilah. Aku hanya merancang tapi ALLAH yg menentukan. So, nantikan kalau kawan aku masih bertanya, aku akan suruh dia buka blog aku ni. Aku sudah malas nak jawab soalan yg sama. BORING!!! Kepada yg sudah membaca sila take note okay? Jangan tanya soalan yg sama. Hope you all faham.