Free Dragonball Z 5 Cursors at www.totallyfreecursors.com

Friday, 13 July 2012

Aku la...

Hari ini saya nak bercerita kisah saya. Saya ni budak pelik yg berperangai pelik. Ini sedikit kisahnya.

1) Posing ku yg pelik. Ada juga budak yg cakap posing aku ni cantik tapi aku rasa macam pelik je. By the way, thanks la kpd yg cakap posing aku ni cantik dan yg cakap posing aku ni buruk dan pelik pun thanks jugak.


2) Aku ni suka sangat makan chocolate. Tiap2 minggu aku beli. My mom sudah banyak kali cakap dekat aku, jangan makan chocolate banyak2 nanti rosak gigi. Tapi aku buat tak tahu saja. Biasa la, budak pandai jaga gigi la katakan. Chocolate yg selalu aku beli jenama Cadbury. Memang sedap la chocolate Cadbury.


3) Aku suka Ais-blended. Aku selalu beli dekat pasar malam Taman Saga. Perisa yg selalunya aku beli ialah Vanilla, Cappuchino & Mocha. Aku paling suka sekali ialah Vanilla.
Ini perisa Vanilla. Tengoklah, plastik pun tak buang. Aish !!! Apelah aku ni.
 4) Saya suka teddy bear. Teddy bear ni kawan aku yang bagi masa darjah 5, sempena birthday aku. Nama dia Nurul Atikah Binti Zurin budak sama sekolah rendah dengan aku. Tapi sekarang dia sudah tak ada di Pahang, dia sudah pindah ke Kelantan. Teddy bear ni merupakan best friend aku time tidur. Aku x boleh tidur tanpanya. Kalau pergi mana2 saja yg jauh perjalanannya mesti aku bawa teddy bear ni.


5) Ini antara koleksi yg aku simpan.




Sampai sini sajalah. Bila ada waktu lapang nanti aku akan cerita serba sedikit tentang kehidupan aku. Terima kasih kerana sudi membaca.